2010年10月16日土曜日

Day 20: Go Blue - Ann Arbor, MI

Summary:
  • When: October 16th (Sat)
  • Where: Ann Arbor, MI
  • Accommodation: Friend's Place (Thank you again Ishida family!)
  • Total km - 0km
  • Grand Total km - 7,608.2km
Highlight:
1. University of Michigan Football Game -http://www.mgoblue.com/sports/m-footbl/mich-m-footbl-body.html
This was totally an unexpected event for us. As soon as we finalized our plan to go to the game, we went to a nearby superstore to purchace U of M game clothes. All of us got some items and got dressed before the game and mentally got ready to see the game! Unfortunately, the team did not win the game but we really enjoyed the atmosphere and everything. The stadium "The Big House" - http://en.wikipedia.org/wiki/Michigan_Stadium was just so massive!

2. Last night with Ishida family
To summarize our stay with the family, we were always well treated and were impressed. We are really fortunate to have wonderful friends like them. Although we were at the different stage (married but no kids), we really learned many things from them. We really wish to see them again soon wherever we are.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日のまとめ:
  • 日程:2010年10月16日(土)
  • 旅程:ミシガン州アナーバー
  • 宿泊:友人宅(ありがとう、石田ファミリー!)
  • 今日のドライブ - 0km 
  • 今までのドライブ - 7,608.2km
ハイライト:
1. ミシガン大学のフットボールゲーム
これは本当に予想外のイベントでした。観戦する事が決定次第、私達全員(石田夫妻と私達)で近くにあるスーパーに、ミシガン大学の応援グッズを買いに出かけました。全員グッズを身に着けて気合い充分に会場に入ると、会場はミシガンカラーの、黄色と青で埋め尽くされていました。残念ながらミシガン大学は負けてしまいましたが、私達は会場の熱気を満喫しました。ビッグハウスと呼ばれるスタジアムはとにかく巨大でした!

2.石田家(夫妻+2人の子供)との最後の夜
石田家の皆様には大変よくして頂き、非常に感激しました。石田家のような素晴らしい友人がいることを嬉しく思います。私達は人生の違うステージ(結婚しているけど、子供はまだ)にいますが、3日間、石田家でお世話になり、沢山の事を学ばせてもらいました。今後お互いにどこにいくのか分かりませんが、また近々会えるといいなと思います。

0 件のコメント:

コメントを投稿